ဓမၼဒူတ ေဒါက္တာ အရွင္ပညိႆရ
(မငိုၾကေသာမိသားစု)
ကြဲကြာျခင္း (သို့) ခြဲခြာျခင္းဆိုသည္မွာ
ထုတ္ပယ္ပစ္၍ မရစေကာင္းေသာ
လူ့ဘ၀၏ သေကၤတ တစ္ခုပင္ျဖစ္သည္။
မည္သူမဆို ထိုသေဘာတရားႏွင့္
ကင္းကင္းရွင္းရွင္းေနခ်င္ပါေသာ္ လည္း
အလိုဆႏၵမျပည့္၀ႏိုင္ၾကပါ..။
မည္သို့ပင္ၾကိဳးပမ္းလံု့လျပဳ
တားဆီးၾကေစကာမူ
တစ္ေန့ေန့တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္တြင္
ေကြကြင္းရျခင္းႏွင့္ ရင္ဆိုင္ၾကံဳေတြ့ၾကသည္သာ ျဖစ္ပါသည္..။
*ႏွလံုးသြင္းရန္နည္းလမ္းမ်ားမွာ ............*
"ပ်က္စီးတတ္တဲ့သေဘာမို့ ပ်က္စီးသြားရေလျပီ၊ ေသရမဲ့သေဘာမို့ေသသြားျခင္းျဖစ္သ ည္၊
ျဖစ္ေပၚလာတဲ့သခၤါရတရားမွန္သမွ်ဟ ာ ပ်က္စီးျခင္းမွာနိဂံုးခ်ဳပ္ရမွာ ပဲ" ဟုသံေ၀ဂတရားပြါးျခင္းျဖင့္လည္းေ ကာင္း..............
"ေျမြမ်ားဟာ အေရခြံလဲတဲ့ အခ်ိန္မွာ အေရခြံေဟာင္းကိုစြန့္ပစ္သြားသကဲ ့သို့ အေရခြံေဟာင္းနဲ့တူတဲ့ ဤ ခႏၶာသည္လည္းအခ်ိန္တန္လွ်င္စြန့္ ပစ္ရမည္သာ"........
ဘ၀သစ္သို့ေရာက္ခ်ိန္တြင္လည္း ခႏၶာသစ္ကိုရရွိေနျပီျဖစ္၍ ခႏၶာေဟာင္းကိုမလိုခ်င္ေတာ့သည္မွ ာ ဓမၼတာပင္ျဖစ္လိမ့္မည္။ ဟုလည္းေကာင္း..........
"လာတုန္းကလည္းခြင့္မေတာင္းပဲလာခ ဲ့ေလျပီ၊ ျပန္သြားေတာ့လည္းခြင့္မေတာင္းပဲ
သူ့သေဘာႏွင့္ သူျပန္ရေလျပီ။"...ဘ၀ေဟာင္းမွ ဘ၀သစ္သို့ေရာက္လာၾကသူတို့သည္
မိမိတို့ကံ အေၾကာင္းေၾကာင့္သာ ေရာက္လာၾကျခင္းျဖစ္၏၊ထို့အတူ ဤဘ၀မွ ေနာက္ဘ၀
သို့ထပ္မံ ေျပာင္းေရြ့ၾကသည္မွာလည္း မိမိတို့ကံအေလ်ာက္သာ
သြားေရာက္ၾကျခင္းျဖစ္သည္။ ဧည့္သည္ပမာေခတၱသာ လာေရာက္လည္ပတ္ျပီးအခ်ိန္တန္ကျပန ္သြားတတ္သည့္ သေဘာကို ေကာင္းစြာနားလည္ရပါမည္။
ေသာကဟူေသာသေဘာတရားသည္ အမွန္တရားကို မသိျမင္ၾကေသးေသာသူမ်ား၏ ရင္တြင္းသို့သာ
ထိုးေဖာက္၀င္ေရာက္ႏိုင္ပါသည္။ အေၾကာင္းမွန္ကို သိ၍
ေသာကအျဖစ္မခံေသာသူတို့ႏွင့္ ၾကံဳဆံုလွ်င္ကား အနားသို့ပင္မကပ္ႏိုင္ပဲ
ထြက္ေျပးပုန္းေရွာင္ရေလေတာ့သည္။
ဒါန သီလ ဘာ၀နာတရားမ်ားကိုၾကိဳးစားအားထုတ ္ရင္း ေသာကကင္း ကင္းေနႏိုင္ေအာင္ ေလ့က်င့္ အားထုတ္ေနသင့္ပါသည္..။
စာဖတ္သူမိတ္ေဆြမ်ားလည္း ကြဲကြာျခင္း၊ခြဲခြာျခင္း သေဘာတရားမ်ားကို ဆရာေတာ္၏
တရားအႏွစ္ ခ်ဳပ္ကိုဖတ္ရွု့ျပီး တျဖည္းျဖည္းနားလည္သေဘာေပါက္လာႏိ ုင္ၾကပါေစ..။
ေမတၱာျဖင့္ Tthaw...
ဓမၼဒူတ ေဒါက္တာ အရွင္ပညိႆရ
(မငိုၾကေသာမိသားစု)
ကြဲကြာျခင္း (သို့) ခြဲခြာျခင္းဆိုသည္မွာ
ထုတ္ပယ္ပစ္၍ မရစေကာင္းေသာ
လူ့ဘ၀၏ သေကၤတ တစ္ခုပင္ျဖစ္သည္။
မည္သူမဆို ထိုသေဘာတရားႏွင့္
ကင္းကင္းရွင္းရွင္းေနခ်င္ပါေသာ္ လည္း
အလိုဆႏၵမျပည့္၀ႏိုင္ၾကပါ..။
မည္သို့ပင္ၾကိဳးပမ္းလံု့လျပဳ
တားဆီးၾကေစကာမူ
တစ္ေန့ေန့တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္တြင္
ေကြကြင္းရျခင္းႏွင့္ ရင္ဆိုင္ၾကံဳေတြ့ၾကသည္သာ ျဖစ္ပါသည္..။
*ႏွလံုးသြင္းရန္နည္းလမ္းမ်ားမွာ ............*
"ပ်က္စီးတတ္တဲ့သေဘာမို့ ပ်က္စီးသြားရေလျပီ၊ ေသရမဲ့သေဘာမို့ေသသြားျခင္းျဖစ္သ ည္၊
ျဖစ္ေပၚလာတဲ့သခၤါရတရားမွန္သမွ်ဟ ာ ပ်က္စီးျခင္းမွာနိဂံုးခ်ဳပ္ရမွာ ပဲ" ဟုသံေ၀ဂတရားပြါးျခင္းျဖင့္လည္းေ ကာင္း..............
"ေျမြမ်ားဟာ အေရခြံလဲတဲ့ အခ်ိန္မွာ အေရခြံေဟာင္းကိုစြန့္ပစ္သြားသကဲ ့သို့ အေရခြံေဟာင္းနဲ့တူတဲ့ ဤ ခႏၶာသည္လည္းအခ်ိန္တန္လွ်င္စြန့္ ပစ္ရမည္သာ"........
ဘ၀သစ္သို့ေရာက္ခ်ိန္တြင္လည္း ခႏၶာသစ္ကိုရရွိေနျပီျဖစ္၍ ခႏၶာေဟာင္းကိုမလိုခ်င္ေတာ့သည္မွ ာ ဓမၼတာပင္ျဖစ္လိမ့္မည္။ ဟုလည္းေကာင္း..........
"လာတုန္းကလည္းခြင့္မေတာင္းပဲလာခ ဲ့ေလျပီ၊ ျပန္သြားေတာ့လည္းခြင့္မေတာင္းပဲ
သူ့သေဘာႏွင့္ သူျပန္ရေလျပီ။"...ဘ၀ေဟာင္းမွ ဘ၀သစ္သို့ေရာက္လာၾကသူတို့သည္
မိမိတို့ကံ အေၾကာင္းေၾကာင့္သာ ေရာက္လာၾကျခင္းျဖစ္၏၊ထို့အတူ ဤဘ၀မွ ေနာက္ဘ၀
သို့ထပ္မံ ေျပာင္းေရြ့ၾကသည္မွာလည္း မိမိတို့ကံအေလ်ာက္သာ
သြားေရာက္ၾကျခင္းျဖစ္သည္။ ဧည့္သည္ပမာေခတၱသာ လာေရာက္လည္ပတ္ျပီးအခ်ိန္တန္ကျပန ္သြားတတ္သည့္ သေဘာကို ေကာင္းစြာနားလည္ရပါမည္။
ေသာကဟူေသာသေဘာတရားသည္ အမွန္တရားကို မသိျမင္ၾကေသးေသာသူမ်ား၏ ရင္တြင္းသို့သာ ထိုးေဖာက္၀င္ေရာက္ႏိုင္ပါသည္။ အေၾကာင္းမွန္ကို သိ၍ ေသာကအျဖစ္မခံေသာသူတို့ႏွင့္ ၾကံဳဆံုလွ်င္ကား အနားသို့ပင္မကပ္ႏိုင္ပဲ ထြက္ေျပးပုန္းေရွာင္ရေလေတာ့သည္။
ဒါန သီလ ဘာ၀နာတရားမ်ားကိုၾကိဳးစားအားထုတ ္ရင္း ေသာကကင္း ကင္းေနႏိုင္ေအာင္ ေလ့က်င့္ အားထုတ္ေနသင့္ပါသည္..။
စာဖတ္သူမိတ္ေဆြမ်ားလည္း ကြဲကြာျခင္း၊ခြဲခြာျခင္း သေဘာတရားမ်ားကို ဆရာေတာ္၏ တရားအႏွစ္ ခ်ဳပ္ကိုဖတ္ရွု့ျပီး တျဖည္းျဖည္းနားလည္သေဘာေပါက္လာႏိ ုင္ၾကပါေစ..။
ေမတၱာျဖင့္ Tthaw...
(မငိုၾကေသာမိသားစု)
ကြဲကြာျခင္း (သို့) ခြဲခြာျခင္းဆိုသည္မွာ
ထုတ္ပယ္ပစ္၍ မရစေကာင္းေသာ
လူ့ဘ၀၏ သေကၤတ တစ္ခုပင္ျဖစ္သည္။
မည္သူမဆို ထိုသေဘာတရားႏွင့္
ကင္းကင္းရွင္းရွင္းေနခ်င္ပါေသာ္
အလိုဆႏၵမျပည့္၀ႏိုင္ၾကပါ..။
မည္သို့ပင္ၾကိဳးပမ္းလံု့လျပဳ
တားဆီးၾကေစကာမူ
တစ္ေန့ေန့တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္တြင္
ေကြကြင္းရျခင္းႏွင့္ ရင္ဆိုင္ၾကံဳေတြ့ၾကသည္သာ ျဖစ္ပါသည္..။
*ႏွလံုးသြင္းရန္နည္းလမ္းမ်ားမွာ
"ပ်က္စီးတတ္တဲ့သေဘာမို့ ပ်က္စီးသြားရေလျပီ၊ ေသရမဲ့သေဘာမို့ေသသြားျခင္းျဖစ္သ
ျဖစ္ေပၚလာတဲ့သခၤါရတရားမွန္သမွ်ဟ
"ေျမြမ်ားဟာ အေရခြံလဲတဲ့ အခ်ိန္မွာ အေရခြံေဟာင္းကိုစြန့္ပစ္သြားသကဲ
ဘ၀သစ္သို့ေရာက္ခ်ိန္တြင္လည္း ခႏၶာသစ္ကိုရရွိေနျပီျဖစ္၍ ခႏၶာေဟာင္းကိုမလိုခ်င္ေတာ့သည္မွ
"လာတုန္းကလည္းခြင့္မေတာင္းပဲလာခ
ေသာကဟူေသာသေဘာတရားသည္ အမွန္တရားကို မသိျမင္ၾကေသးေသာသူမ်ား၏ ရင္တြင္းသို့သာ ထိုးေဖာက္၀င္ေရာက္ႏိုင္ပါသည္။ အေၾကာင္းမွန္ကို သိ၍ ေသာကအျဖစ္မခံေသာသူတို့ႏွင့္ ၾကံဳဆံုလွ်င္ကား အနားသို့ပင္မကပ္ႏိုင္ပဲ ထြက္ေျပးပုန္းေရွာင္ရေလေတာ့သည္။
ဒါန သီလ ဘာ၀နာတရားမ်ားကိုၾကိဳးစားအားထုတ
စာဖတ္သူမိတ္ေဆြမ်ားလည္း ကြဲကြာျခင္း၊ခြဲခြာျခင္း သေဘာတရားမ်ားကို ဆရာေတာ္၏ တရားအႏွစ္ ခ်ဳပ္ကိုဖတ္ရွု့ျပီး တျဖည္းျဖည္းနားလည္သေဘာေပါက္လာႏိ
ေမတၱာျဖင့္ Tthaw...
No comments:
Post a Comment